Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Kontakt venligst vores kundesupport så hurtigt som muligt via e-mail info@kulina.dk.
Når ordren er blevet overdraget til kureren, tillader fragtfirmaerne os ikke længere at annullere eller ændre ordren.
Hvis du ønsker at bestille noget ekstra eller bytte produkter, sender vi dig gerne varerne gratis i en separat forsendelse, så du ikke behøver at vente på levering og returnering af den oprindelige ordre.
Hvis du har modtaget forsendelsen, men ikke længere er interesseret i den, kan du stadigvæk returnere den gratis.
For detaljerede oplysninger om returproceduren, se venligst www.kulina.dk/alt-om-shopping/returnering/.
Hvordan kan jeg få en faktura for min ordre?
Vi sender dig en elektronisk faktura for ordren via e-mail, så snart vi har overdraget pakken til den valgte kurér.
Hvor kan jeg finde status på min ordre?
Hvis du er en registreret bruger af Kulina.dk, kan du finde oplysninger om ordrestatus, når du logger ind på din konto i sektionen Min konto - Mine ordrer. Vi vil også informere dig om afsendelsen af din ordre via den e-mail, du indtastede, da du oprettede ordren. Du kan også spore forsendelsen i transportfirmaets system - for mere detaljerede oplysninger besøg www.kulina.dk/kulina/sporing-af-ordrer/.
Hvilke betalingsmetoder kan bruges?
Betal, på den måde du er vant til. I Kulina kan du finde alle almindelige betalingsmetoder. Detaljerede oplysninger kan findes under linket www.kulina.dk/alt-om-shopping/betaling/.
Er betalingstransaktioner sikre?
Vi lægger stor vægt på sikkerheden i forbindelse med drift og transaktioner. De oplysninger, du giver under registreringen, bruges kun af Kulina. Alle personlige data betragtes som fortrolige og behandles i overensstemmelse med bestemmelserne i loven om beskyttelse af personlige data. Vi bruger den mest avancerede sikkerhedsteknologi til at sikre online betalingstransaktioner.
Hvordan anvender man en rabatkupon?
Læg varerne i kurven. I første trin af indkøbskurven skal du vælge afkrydsningsfeltet "Jeg har en rabatkode/gavekort". Derefter vil du se et felt, hvor du kan indsætte rabatkoden:
Bekræft med knappen "Tilføj". Hvis den angivne rabatkode er gyldig, vil priserne blive genberegnet til priserne efter rabatten, og den nye værdi af din kurv vil blive vist.
Kan man bruge flere rabatkoder på én gang?
Der kan kun bruges én kode pr. ordre. Undtagelsen er gavekort - her giver vi mulighed for at anvende en rabatkode og betale med et gavekort på samme tid, skriv venligst til os på info@kulina.dk, da vi er nødt til at anvende en af koderne manuelt, når vi har modtaget ordren. Denne manuelle justering begrænser betalingsmulighederne til kontant ved levering eller bankoverførsel, da vi reducerer den endelige pris efter afsendelse af ordren.
Sådan indløses et gavekort
Fordi vi ved, hvor svært det nogle gange er at vælge en gave (især hvis den pågældende person "ikke rigtig har brug for noget"), har vi forberedt gavekort til dig - med EKSTRAORDINÆRE og IKKE-standard betingelser for brug. Og vi mener det alvorligt. Se detaljerne her: www.kulina.dk/sadan-indloses-et-gavekort/.
Tilbyder du gratis forsendelse?
Ja, hvis du bestiller for mere end 1490 dk, får du gratis forsendelse fra os. Undtagelsen er levering af overdimensionerede forsendelser på en palle, hvor vi ikke tilbyder gratis fragt.
Hvor meget koster forsendelsen?
Forsendelsesomkostningerne varierer afhængigt af den valgte leveringsmetode. Alt information om kurerer og leveringssteder, herunder prislisten, kan findes på www.kulina.dk/alt-om-shopping/krav/.
Kan de bestilte varer afhentes personligt?
Ja, du kan afhente varerne personligt på et af Packetas udleveringssteder. En liste over filialer og mere detaljerede oplysninger om denne mulighed kan findes her.
Hvad er leveringstiden?
Vi har alle de varer, du ser på hjemmesiden, på lager. Vi overdrager din ordre til kureren næste arbejdsdag (ved betaling via bankoverførsel er leveringstiden 1-2 arbejdsdage mere). Du kan se den forventede leveringstid i indkøbskurven.
Skal jeg sørge for at returnere varerne for egen regning?
Vi leverer en service af højeste kvalitet, også når det gælder returnering af produkter. Hvis du vælger afhentning af produkterne med en NordPost-kurér, er returforsendelsen gratis for dig.
Hvis du beslutter dig for at bruge din egen fragtmand, skal du sende os en kopi af kvitteringen, så returnerer vi forsendelsesomkostningerne.
For mere information se her: www.kulina.dk/alt-om-shopping/returnering/.
Refunderer du også penge for forsendelse?
Hvis du sender hele ordren tilbage, trækker vi også pengene for forsendelse tilbage. Hvis du kun returnerer nogle af produkterne, returnerer vi kun prisen for disse produkter.
Hvornår modtager jeg pengene for de returnerede varer?
Hvis du har betalt via GoPay/Stripe-gatewayen (kredit-/debet kortbetaling, øjeblikkelig overførsel, GooglePay eller ApplePay), vil beløbet blive returneret til den konto, der er knyttet til det debet-/kreditkort, som betalingen blev foretaget fra. I tilfælde af betaling pr. efterkrav eller standard bankoverførsel overfører vi pengene til den konto, som du angiver i returformularen (trykt eller online). Returnering skal ske inden for 14 dage (senest) fra datoen for levering af de returnerede varer til vores lager. Hvis du har brugt betalingen opdelt i 3 rater eller betaler på 30 dage ved brug af Klarnas betalingsmetode, og betalingen ikke er helt afsluttet endnu, skal du følge oplysningerne på Klarnas hjemmeside.
Hvor lang tid tager det at behandle en klage?
Din reklamation vil blive behandlet inden for 30 dage fra leveringen af de reklamerede varer til vores lager.
Hvordan behandles kravet?
Send os produktet gratis via en NordPost-kurér. Alternativt kan du selv sende den til vores adresse og få refunderet forsendelsesomkostningerne.
Du kan følge status for dit krav i Retino-applikationen. Du vil modtage et link sammen med information om proceduren, når du har oprettet en anmodning.
For mere information besøg: www.kulina.dk/alt-om-shopping/returnering/.
Hvordan skal jeg pakke produkterne til returnering, og hvad skal pakken indeholde?
Send de produkter, du ønsker at returnere, om muligt i originalemballagen, sammen med den trykte returformular (hvis du ikke længere har den trykte version, skal du blot udfylde onlineversionen af formularen HER).
Pak produkterne, så de ikke bliver beskadiget under transporten. Brug avispapir eller bobleplast til mere skrøbelige produkter.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget mine penge inden for 14 dage efter returneringen?
Kontakt venligst vores kundecenter via e-mail info@kulina.dk så tjekker vi din tilbagebetaling med det samme.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget noget andet, eller hvis der mangler noget?
Informer os via Retino onlineformular, som du finder HER, og vælg den relevante anmodningstype. Vi kontakter dig så hurtigt som muligt og hjælper dig med at få alt på plads i overensstemmelse med dine forventninger.
Jeg ved ikke, hvilke knive jeg skal vælge (gryder, pander...). Kan nogen rådgive mig?
Det vil selvfølgelig være en fornøjelse. Hvis du er på udkig efter grundlæggende køkkenudstyr (knive, gryder, pander, grill...), har vi udarbejdet den ultimative shoppingguide til dig: https://www.kulina.com/shopping-guide/. Du er også velkommen til at skrive eller ringe til os. Vi er her for dig.
Jeg vil gerne vælge en gave i Kulina, kan du rådgive mig?
Det gør vi med glæde! Vi har lavet nogle gaveguides til dig - uanset om du leder efter en gave til brylluppet, din mand eller kone, til madlavnings- eller vinelskeren, så er der altid masser af inspiration at hente.
Tag et kig på vores gaveguides, og vi er sikre på, at du vil kunne vælge noget til dig selv: www.kulina.dk/gavekort/.
Kan jeg købe et gavekort hos jer?
Ja, men vores gavekort er meget mere end almindelige gavekort. De er OVER standard og har IKKE-standard betingelser for brug (f.eks. returnerer vi den fulde værdi af voucheren til modtageren, hvis han eller hun ikke kan vælge noget, hvilket er ret usandsynligt). Og vi mener det alvorligt.
Se mere her: www.kulina.dk/gavekort/.
Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?
Skriv til os på info@kulina.dk, og vi vil med glæde besvare alle dine spørgsmål.